Mijn bestelling

Om de status van je bestelling te bekijken, volg je de volgende stappen:
- Zorg ervoor dat bent ingelogd in het account waarmee je de bestelling hebt geplaatst.
- Ga vervolgens naar 'Mijn bestellingen'. Hier vind je een overzicht van al je geplaatste bestellingen.
- Selecteer de juiste bestelling.
- Als je bestelling is verzonden, wordt er een trackingnummer verstrekt. Klik op 'Onderweg' om doorverwezen te worden naar de website van de vervoerder.
Als je problemen ondervindt bij het bekijken van de status van je bestelling, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons magazijn.

Als je een fout hebt gemaakt bij het plaatsen van je bestelling, begrijpen we dat dit kan gebeuren. Je kunt het beste gelijk contact opnemen met ons hoofdkantoor via 0203033890. Zorg ervoor dat je jouw ordernummer alvast bij de hand hebt, zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen.

Mocht het gebeuren dat je een bestelling hebt geplaatst en deze toch wilt annuleren, helpen wij je graag verder om dit op te lossen. Neem in dit geval contact op met ons hoofdkantoor door te bellen naar 0203033890.

Het bekijken van je bestelgeschiedenis is eenvoudig. Zorg ervoor dat je bent ingelogd in het account waarmee je de bestelling hebt geplaatst en ga vervolgens naar 'Mijn bestellingen'. Hier vind je een overzicht van al je eerdere bestellingen. Je kunt op een bestelling klikken om te zien welke producten je hebt besteld. Je kunt hier eventueel ook facturen downloaden van eerdere bestellingen.

Neem contact op met Miep Hofmans