Bezorgen/afhalen

Onze bezorgopties en bijbehorende kosten vari‘ren afhankelijk van de locatie. Je kunt jouw bestelling gratis ophalen bij ons magazijn in Nederland.
Voor bezorgen in Nederland geldt:
- Verzenden naar UPS Access Point (€6,50)
- Verzenden met UPS (€9,00)

Om de status van je bestelling te bekijken, volg je de volgende stappen:
- Zorg ervoor dat bent ingelogd in het account waarmee je de bestelling hebt geplaatst.
- Ga vervolgens naar 'Mijn bestellingen' op je dashboard. Hier vind je een overzicht van al je geplaatste bestellingen.
- Selecteer de juiste bestelling.
- Als je bestelling is verzonden, wordt er een trackingnummer verstrekt. Klik op 'Onderweg' om doorverwezen te worden naar de website van de vervoerder.
- Wanneer de bestelling is afgeleverd, veranderd de status van de bestelling naar 'Afgeleverd'.
Als je problemen ondervindt bij het bekijken van de status van je bestelling, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons magazijn.

Het is mogelijk om een bestelling op te halen in ons magazijn in Nederland. Ons magazijn is geopend van maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 17:00. Adres: Lijnderdijk 183J, 1175 KE Lijnden, Nederland.

De geschatte levertijd van je bestelling kan variëren en is afhankelijk van verschillende factoren, waaronder je locatie en eventuele vertragingen tijdens transport. In Nederland en België duurt het vaak 1 tot 2 werkdagen wanneer je voor 2 uur hebt besteld. Voor overige landen geldt gemiddeld 5 werkdagen wanneer je voor 2 uur hebt besteld.

Wij versturen naar de volgende landen:
Amerika, Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Engeland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Kroatië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Malta, Monaco, Nederland, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Slowakije, Slovenië, Spanje*, Tsjechië en Zweden.
*Behalve de Canarische eilanden, Ceuta, Melilla & Gibraltar

Neem contact op met Miep Hofmans